Roadtrip till Gällstad

Idag följde jag med Anna, Linnea och Fanny på en liten tripp till Gällstad där målet var lager 157.
När vi väl hade kommit fram efter en lite "slö" tur efter en plogbil så tog vi oss först ann outlet butikerna.
Jag var mest sugen på lager men man var ju tvungen att se vad som erbjöds i de andra butikerna också, med tanke på den långa resan dit!



Hittade en massa saker, tråkigt nog är jag för tillfället pank så fick bli till att "se men inte köpa", ha ha!
Väl när vi hade spånat igenom de flesta outlet butikerna gav vi oss på lagerbutiken!
Men först så tog vi oss en liten fika, mestadels för att fylla på blodsockernivån. Man måste orka gå i butiken i nån timme om det ska vara värt resan!

Det som jag köpte med mig hem var

  • ett par mjukisar
  • ett par leggings
  • en lila långarmad tröja
  • ett par leggings med dragkedja

Det hela gick på 390 kr.
Om man tänker efter så är det inte så farligt, med tanke på att enbart tröjan jag köpte egentligen skulle ha kostat 400 kr. Men visst, de pengarna hade jag kunnat lägga på annat, men det är lite saker som jag behöver.



Ska ändå åka till Ullared nästa vecka så kan köpa på mig lite mer då ;)
Behöver kläder till Island, såsom skjortor och en kjol samt ett par skor.
Inget utav det kunde jag hitta på Lager.... lite synd faktiskt!

Aja, lär hitta det på Ullared istället, de har ju i princip ALLT!!! Så det löser sig nog.




Ta hand om er!
Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0