Andra dagen i Katrineholm

Själva dagen börjar med att jag vaknar till med ett ryck! Jag hade ställt klockan på 8 men hade lyckats stänga av alarmet och sedan hade jag drömt att jag gick upp och gjorde mig iordning... vilket jag egentligen INTE hade gjort då med andra ord! Sånna drömmar kan vara riktigt läskiga, är inte ovanligt att jag får dom av någon konstig anledning.
Men det var bara att ta en snabbdusch och sedan göra mig iordning så fort som möjligt!
Klockan 9 hade vi bestämt att äta frukost och jag vaknade halv, så lite stressigt blev det men otroligt nog hann jag.
Frukosten var bättre än vad jag hade förväntat mig. Har inga bra minnen från hotellfrukostar annars, då det har varit lite taskiga hotell och frukosten lika så. Men som sagt blev jag positivt överaskad men sånt är alltid bra :)
Blev lite strul med receptionen strax innan första kunden kom bara, eftersom vi inte kom in i lokalen. Men det ordnade dom upp. Just nu har det dykt upp rätt så mycket människor faktiskt, uppemot 15 stycken har hitills lyckas dyka upp. 
En lustig sak som mer har hänt idag var den att första sällskapet på plats skulle egentligen vara i Linköping på vårat andra event, eftersom de var bokade där och dels för att de kom därifrån. Men i mejlet som vi skickar ut så hade det stått att de skulle vara i här i Katrineholm. Lite överaskad blev man över att det hade blivit en sån miss. Men de verkade inte ha någonting emot det, så det kändes lite mer lättande då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0