Filmtips!

Sitter i skolan. Har gastronomi fast är färdig sen en halvtimme  sen. Idag fick vi svara på 33 frågor om grundläggande hygienfrågor. Det suraste var ändå när jag var på fråga 32 så la hela internet ner och likaså word och allt, så allt stängdes ner. Och duktig som jag är så hann jag aldrig spara arbetet!!!! Så det var bara att försöka få igång internet igen och börja om från början... hade sån jävla lust att bryta av datan på mitten och sen dra hem.

Men ne... jag stannade kvar och började om från början. Så jävla surt!! Jag var verkligen inte glad över det, men som tur var så hade jag ju redan svarat på nästan alla frågor så det gick rätt så fort, men det var bortkastat med tid!  Hann som tur var att bli färdig innan maten (kl 17.00). Så ska la inte klaga alltför mycket! hehe.

Ne men till rubriken nu. Tidigare (innan johan, läraren, kom in och klagade) så kollade vi på en riktigt bra film; Never back down! Hann aldrig se slutet. Den är tydligen jätte gammal (enligt Albin) men den är från 2008, så om ni inte har sett den innan så kan ni passa på att se den. Det är en riktigt bra fighting film och så har killarna i filmen riktigt snygga kroppar ;) grrr!!!! huhu!

       

Om man ska dra hem istället, väntar nämligen på träingen ikväll, men den börjar först halv 8 såå... är ett tag kvar till dess! Så ska dra hem och chilla, får antagligen plugga lite svenska eller nått!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAN ÄR SÅ JÄVLA HET! SEAN FARIS MUMS!

kolla in serien "life as we know it"...han är med i den och totallt sjukt het! ;)

2010-03-02 @ 21:19:15
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0