Hipp hipp hurra hurra HURRA!!!!

Idag fyller min kära far 50 år! Vi sitter här i köket och diskuterar vart Miklagård ligger. Eftersom han fick ett brev ifrån Chatrine om att de skulle resa dit som hennes present till honom. Men tydligen så ligger Miklagård i Turkiet för er som inte redan visste det! Så nu har han fått i alla fall 1 present och en liten födelsedagssång :)

Imorgon ska jag bjuda med far på en löprunda tidigt på morgonen (ehm, vid 11 tiden ungefär) sen ska jag upp till a6 och fixa träningsoverall med malin och sara. Måste även in på rosen i huskvarna och fixa min klocka som har stannat. Fick den i studentpresent så tycker det är konstigt att den redan börjar strula. Aja, är säkert bara batteriet som är slut!

Ne nu ska jag somna till en film som jag blev tipsad om igår; date night. Så nu jävlar får den vara bra annars så vet jag vart tipsarens brevlåda bor, haha!

Nighty night! ;*

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Jag är helt övertygad om att det var världens bästa födelsedagssång :-)

2010-08-24 @ 00:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0