Beställt studentmössan!

 


Äntligen var det dags att beställa studentmössan!!!
Har fan sett fram emot det sen brorsan fick hem sin!
Var egentligen och provade mössa i måndags men var tvungen att fundera lite innan jag bestämde mig.  Men gick dit idag och pratade lite med dom för att klargöra vissa grejer.
Men tänka sig, i Januari-Februari dyker den upp sen är det bara 4-5 månader kvar i skolan!!

Jag valde den allra nyaste modellen 'Brilliant' med alla extra finesser, ex innerficka i mössa, sommardoft i mössan, läder i innerfoder och skärm osv. Kanoners ju! hehe.

Beställde även ett par mjukisar och en t-shirt, men eftersom det var 'ta 3 betala för 2' så valde jag en hood också. Men är lite osäker på kläderna. Vill åtminstonde ha mjukisarna eftersom sånna kan jag fan aldrig få för många av. Hooden kändes däremot lite onödig. Kostar ju bara mer om jag beställer den, nästan 400 kr mer!!!!

Men jag har ju 3 veckor på mig att bestämma mig, så det är ju lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0