Praktik på Harrys igen

Ikväll har jag praktik igen, 4de dagen bara 12 dagar kvar, haha
Aja, hoppas på mycket dricks i helgen, börjar bli pank ju!


Igår var första riktiga träningen på en vecka. Provade på i tisdags eftersom jag var lite småsjuk i början av veckan. Det var riktigt kul fast jag var väl inte på humör för det först. Men håller tummarna för att jag ska få vara med i helgens match mot göteborg :) skulle vara riktigt kul att få den chansen att få visa framfötterna! Vill ju verkligen sattsa på innebandyn i år. Hitills har det ju gått bra, ska få en klubba är ju bara kontraktet som saknas nu!


Det är den här klubban jag valde, cool va! ;D hehe. Ville ha lite omväxling från den vita jag har haft det senaste halvåret!

Ska ner till mammsen nu och käka och hämta min cykel så att jag kommer hem ikväll från harrys.


Byebye/ Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0