Harrys

Nu har det gått 3 dagar på Harrys och det är lite blandade känslor. Mest har det varit väldigt positivt, alla har varit jätte snälla och verkligen hjälpt mig då det har behövts. Enda nackdelen jag kan komma på är att det är så sena arbetstider. Tex igår var jag hemma halv 4 efter att vi hade käkat pizza efter städningen och sedan gick jag hem.

Har även lärt mig sjukt många drinkar på bara 2 dagar, asgött!! Har dessutom hittat på en del drinkar eftersom en del beställer '"en söt drink" eller "en go drink". As fint ju!



En riktigt go grej jag kommit på är att jag delar ju på dricksen med dom andra och eftersom jag både är i servisen och i baren så får jag från 2 olika dricksskålar. Så igår kom jag hem 320 kr rikare än när jag gick, de ni ;) hehe

Men enligt Anna så får vi bara praktisera till 22.00, vilket betyder att jag ska egentligen ha lön för de extra timmarna som jag har jobbat nu de senaste 3 dagarna!!!!


Dax att sova nu. Ska upp tidigt imon, ska åka med Johannes och Anna i limon till Visingsö eftersom Pappa och Chatrine ( Johannes mamma) ska gifta sig imorgon!!!!

Nattinatt / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0