Första praktikdagen

Klockan 8 imorse var jag på riksutbildningen del 1. Dom gick igenom riskfyllda beteenden, trötthet, alkohol, alkohol och andra droger kan påverkar den egna och andras körförmåga.
Asså den är ju generellt sett bra eftersom det är inte många som vet om förbränningen avslkohol osv. Men grejen är ju den att för mig så tycker jag att det var bortkastat med tid och pengar eftersom jag har fått lära mig om ansvarsfullalkoholhantering genom skolan o sånt. Men aja, nu har jag malt in det iskallen ytterligare ännu en gång.



Sen när jag kom hem fick jag ett sms från Johannes där jag fick Jons nummer (han som skulle ordna min praktikplats på Harrys). För Jon hade bett Johannes att jag skulle höra av mig till honom. Så när jag kom hem ringde jag upp Jon och bestämde att vi skulle ses på Harrys och gå igenom lite saker. Kan säga den att jag fattade knappt vad han sa i telefonen eftersom han var norsk och pratade lite otydligt, hehe! Väl personligen var det lättare att förstå vad han sa, tur nog. :)



Så ska dit igen vid 4 och börja min praktik. Som det lät när han förklarade så skulle jag jobba 8 timmar varje kväll, vilket gör att jag slutar vid 12 i natt "/ hmm, lite surt. Och framöver kommer jag börja vid 6 på torsdagar, fredagar och lördagar och då slutar jag först vid 2!!!!! Usch vad jobbigt!


Får hoppas att dom ärtrevliga och snälla mot mig bara :) skulle jobba själv med 2 killar ikväll, men som det lät så skulle det vara lugnt för kvällen.
Får berätta mer imorgon om hur det gick ikväll.

Pusspusssss / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0