Träning

Hade träning idag igen. Hann inte vara med igår eftersom jag hade lite plugg att stå i.
Hann egentligen inte med att träna idag heller, men kände att jag var tvungen innan matchen på fredag. Vi möter ju dock Nässjö (De ligger sist i serien, vilket de har gjort de senaste 3 åren med som bäst en oavgjord match!)
Men, man vet ju aldrig, det har ju inte gått så jätte bra för oss i år heller så man ska aldrig säga aldrig!

Träningen idag var mest passningsövningar och närkamper, vilket vi behöver visserligen.
Men det kändes bra även fast de var rätt så långa övningar.

I slutet utav träningen var det match. Såklart så blev man placerad i "left overs" laget, som jag kallar det.
Det är vi som de direkt inte tycker platsar i 1an eller vi som varit sjuka eller missat en massa träningar pga dåliga bussförbindelser eller skola. Skit tråkigt ärligt talat och jag är rätt så less på det.

För vad man har kämpat med att förbättras men ändå ser man knappt inga framsteg varken spelmässigt eller uppmärkelsemässigt!

Aja, match på fredag 20.30 i Huskvarnas sporthall!
Det ser jag fram emot.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0