Tagget var inte där idag.

Idag hade vi extra träning eftersom IBS hade match under våran träningstid igår.
Det var faktiskt bra övningar, tränade mycket dribblingar och pass/skott.
I slutet hade vi lite reaktionsövningar.
Vilket jag suger på, har en reaktion som en sengångare.
Och i slutet spelade vi match 3 mot 3. Träningen var faktiskt riktigt rolig för en gångs skull!

Det var lite kul att Isse tog med sig IBS målvakten så vi hade 2 målvakter för en gångsskull Sen så är han riktigt duktig med så det ger ju lite extra träning på placeringen på skotten.

Tråkigt nog så har min dåliga sömn som jag haft denna veckan gett resultat i och med att jag blev trött fort och jag var inte lika taggad för träning som vanligtvis.


Så nu ska jag gå och lägga mig, börjar iofs vid halv 1 imon, men behöver lite extra sömn. Blir även premiär för mig i de nya köken i skolan imon. Tråkigt nog har vi varmkök nu framöver, som inte är en favorit direkt.

Natti natt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0