Plugg och körlektion

Slutade skolan tidigt idag, avslutade med ett prov i arbetsmiljö och säkerhet. Så man fick gå när man var klar. Gjorde dock ett korsord jag missade förra gången men slutade ungefär 20 minuter tidigare i alla fall.

När jag kom hem satte jag mig med mitt tal till svenskan imon. Det ska handla om relationer och starka band. Har funderat på att skriva om syskonband. Så har börjat lite lätt men det är ca 1 minut bara och vi ska skriva totalt 5 minuter långt tal, så har en bit kvar.

Ska nämligen nu gå till körskolan och köra lite :P eventuellt boka uppkörning, på det i alla fall!
Sen efteråt ska jag nog till Mediemarkt med far och kolla efter en ny data. Är ju lite billigare där så att säga.

Ne nu har jag bråttom! Take care!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0