Plugg är inte uppskattat!

Då sitter man här igen och gör ett tappert försök i att plugga. Har hitills hittat uppgiften på skol-kompassen och i den jakten hittade jag även spotify ikonen på skrivbordet! Farligt! Ingen bra kombination kan man lugnt säga, haha. Har ibland väldigt svårt att få något gjort när jag försöker göra två saker samtidigt. Är kanske inte alltid den typiska "kvinnan" som kan göra mer än två saker samtidigt, åtminstonde inte när jag måste konsentrera mig, haha.

I min jakt på internet hittade jag även blogg adressen som ni kanske märker. INTE vad jag skulle göra just nu!
Jag ska plugga plugga plugga PLUGGA!!!! Varför fortsätter jag skriva här för då?

Ska göra ett tappert försök med att göra klart uppgiften innan jag skriver här igen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0