Pengarna bara flyger iväg

Kände att jag behövde börja på ett nytt inlägg för att inte bli alltför långdragen.

Innan duschen så betalade jag av de fakturor som jag har lyckats samla på mig.
3 st på respektive 2250:-, 556:- och 556:-. Varav de sistnämnda är 2 utav 3 fakturor till studentgrejerna! (usch!)
Sammanlagt gick det på 3362:-!!! Vilket är hela min förra lön. Yes, roligare saker blev det inte för dom pengarna. Är fortfarande arg över abcgruppen för att de inte fixade mina ändringar, får inte ens den mössan som jag beställde, inte det minsta roligt! Men orkar inte bry mig längre, är bara så trött på dom!

Dessutom har jag en liten glad nyhet. För ca 10 minuter sedan så beställde jag hem en dator ifrån PC City!! :) Blev en HP som jag länge velat ha!
Jag hade redan tittat ut datan och skulle gå in för att beställa den. Men så reagerar jag på att priset inte var som det varit tidigare. Det första som slog mig var att de hade höjt priset med 200:- när jag plötsligt märker att det inte var en höjning utan en sänkning! De hade sänkt priset med 800:-, nästan tusenlappen billigare!!!
Tro fan att jag inte tvekade på att köpa den datan längre!



Så nu är det bara att vänta in att det plingar till i telefonen därav att man får ett sms där det står att man har ett paket att hämta ut! :D

Dags att sova nu folket. Har som sagt körlektion 7.10 imorgon.
Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0