Öppet hus

Idag var det öppet hus på bäckadal. Såklart var man ju tvungen att vara där. Som tur var så kunde jag vara i massage gruppen så jag behövde vara där halv 12 :) Jobbade i och för sig igår så var inte hemma förens vid halv 4, men lite sovmorgon kan man ändå säga att det blev.


Jag och Suss :)
Fick låna en bäckadals tröja, hel konstiga storleka! Hade L men var typ skit kort, för små i armarna och skit stor runt magen. Men aja, det var turkos iaf :D haha


Är dock helt slut i skalen nu och skulle behöva ett litet powernap. Men Matilda kommer snart och ska sova här inatt så måste verkligen ränsa upp på mitt rum.  Knappt så att man kan gå här inne längre (har aldrig tid för att städa, hehe). Det borde ändå funka om jag vilar till halv 6-6 så är hon är halv 7 ungefär så hinner det bli lite städat innan hon kommer så tar jag resten sen. Hon vet hur jag funkar så det brukar inte vara några problem!

Ser fram emot kvällen kan jag lugnt säga. Kommer fler uppdateringar sen om allt som kommer hända/har hänt.
Måste se till så att jag får så mycket vila som möjligt ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0