Nattbloggar

Klockan är över 3 och jag kan inte sova  :S
Har dessutom matte prov imorgon bitti så är inte jätte glad över det här.



Ända anledningen till detta jag kan komma på (rättare sagt vet att det beror på) är allt detta helgjobbandet på Harrys som gör att man är inte hemma förens halv 5 på morgen!

I början var det kul att man hade skaffat sig ett extra jobb, men sen blir man uppsatt på så många tider att det blir nästan vanligare att man jobbar än är i skolan. Inte det minsta roligt!

Lyckades få bort 4 pass fram till årskiftet men sen får man tänka på att jag jobbar nästintill varje fredag och lördag med så det kunde faktiskt ha varit bättre. Det skulle ju trotts allt bara ha varit ett EXTRA jobb. Vilket innebär max 6 ggr i månaden för min del eftersom jag har skolan och träningar och matcher, sen vill man ju vara ledig lite med.



De senaste söndagarna har bara gått till att sova bort hela dagen i princip när jag egentligen borde plugga! Inte alls kul är det.

Ne men nu måste jag verkligen sova.
Godnatt på er folket så hörs vi nån annan dag!

/Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0