Dagens schema

Så då sitter man här ny duschad och iförd ett par glasögon som är helt fel i styrkan och känns mera som ett par förstoringsglas. Vilket i slutändan kommer att resultera i huvudvärk. Aja, hade inte tänkt sitta här mycket längre till. Upp tidigt imon, körlektion vid 7.10!!! Kommer vara trött men måste köra innan skolan tråkigt nog.

Idag började dagen med lite tråkig matte. Började på nytt kapitel, har för mig att det är geometri eller nått sånt.
Därefter så var det livskunskap och för en gångsskull så hade vi inte massage utan kollade på 3 filmer om konditionsträning, gjorde några uppgifter om det och pratade en del om kommande veckor. Ska nästa vecka till Body shop på studiebesök och sen var det något om nått Yoga-pass.

Efter skolan fyllde jag på busskortet på pressbyrån och åkte sen hem till mamma. Kollade på tv, lekte med katterna men umgicks mestadels med mamsen :)

Hade tänkt träna idag men kände att jag var så himla trött i hela kroppen. "Väcker jag mig nu så kommer jag inte kunna somna ikväll!" var en tanke som blev en anledning till varför jag inte tränade idag.
Runt 8 tiden kom pappa och så fick jag köra en runda hem med lite träning inför morgondagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0