Med tiden kommer förändring

Nu har man tagit sig en dusch och fräschat till sig lite. Kanske lite sådär med tanke på att jag har match snart. Men var så jävla flötig och sen så ska jag ut sen så tänkte vara lite fräsch så slipper jag göra så mycket sen :) bra tänkt där, haha!

Pratade tidigare med en viss person, nämner inga namn känns bäst så. Och jag kan säga att jag är riktigt glad över att det nu är som det är. För man kan ju undra vad som har hänt med dig egentligen. Förr när vi lärde känna varandra var du lite mer normal så att säga. Nu beter du dig bara konstigt, men det är väl för att vi tappade kontaken och har hunnit förändrats en hel del under den tysta tiden.

Men som sagt, är väldigt glad över att jag känner som jag gör och att det är som det är!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0