Matteprov - Algebra

Märkte i natt att det var alldeles för lite med musik inlägg på bloggen!!!
Är ju verkligen inte bra, är ju skönt att få lyssna på lite bra musik ibland och samtidigt tipsa om lite låtar för de som kanske letar ny som gammal musik.

Så ska leta reda på en låt som jag lägger upp lite senare :)



Avklarat ett matteprov idag då. En stor eloge till mig då som klarade nästan hela vg provet. Med tanke på att jag knappt fattade någonting igår så var det väldigt bra gjort utav mig!
Matteläraren har dock blivit ännu konstigare, vilket är lite tråkigt. Eftersom han är redan lite efter och verkar älska sin egna röst så har han dessutom blivit nonschalant och spydig! Tragiskt...



Aja, slipper han efter jul iaf så det ska bli gött! :)

Ne nu ska jag fortsätta plugga lite religion så att det hinner bli färdigt tills imon.

/Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0