Körlektion #7

Idag körde jag i rondeller och följde vägskyltar :) gick kanoners!
Skulle köra igenom så många rondeller som möjligt utan att stanna. Körde i 22 st innan första stoppet, de ni!
Inte illa de inte. Lite synd bara att han tycker att jag borde köra 5 lektioner till :S
-"du behöver 3 lektioner till så vi kan köra igenom allt igen"
Bullshit säger jag bara, nästa gång ska vi köra landsväg och motorväg, gosh va svårt!
Sen repetion efter det, det blir ju liksom max 3 lektioner till!

Aja bokade in så jag har 5 till men sa det att jag har bara lust att köra max 4 så den 5e är bara extra, ifall om att!
Så nästa vecka bokar jag uppkörning som det ser ut nu!!!!
Äntligen må jag säga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0