Kaffebönan

Började dagen med nationella prov i svenska :)
Gick nog bra, skrev mycket iaf. Blev nog 5 sidor om jag inte minns fel. Vi fick ju skriva tills halv 2, men jag var färdig redan vid 10.


Gick sen ner mot stan med Anna och Linnea. Fast Linnea skulle möta Shille på vägen så det blev bara jag och Anna som gick ner på öster.
Var mestadels i 3 butiker; Din sko/Nilssons, Gina Tricot och H&M.
Anna köpte bh och trosor på H&M medans jag storhandlade på Gina.


Inhandlade ett par svartglansiga leggings, en långarmad vit tröja, ett vitt linne och en långarmad vit/grårandig tröja :)

Riktigt nöjd med allt faktiskt.
Brukar inte vara det, men idag blev det lyckat.
Köpte även en långarmad lila tröja i måndags.

Vi gick sedan vidare och satte oss på Kaffebönan och tog varsin latte med caramel syrup i :) mumma!
Får vi ta och göra oftare, mysigt ställe. Framförallt nu när det regnar och är så tråkigt väder så är det riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0