Hej bloggen

Nu är det så här att det jag skriver nu ska inte tas på alltför stor allvar.
Men idag så ska jag med Stefan och träna med Fagerhults damlag. Inget seröst.
Bara en kul grej! Han frågade om jag ville med nån gång och jag sa att jag kunde idag.

Är ju inte så att jag ska byta klubb, visst man har ju funderat på att byta klubb ibland. Men det är inget som ska tas för allvarligt, ska bara med och träna lite och känna på dom lite så kanske det blir något i framtiden dvs i vår.

Men vad skulle det göra om jag tränar med ett annat lag liksom, det är ju inte olaglit :P jag bestämmer ju över mig själv och vart jag ska spela.

Aja, nu ska jag städa och äta innan jag åker. Ska träna ett pass med stefans lag innan så blir dubbla pass :)
Pusspuss
/Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0