Dreamhack

Ja, nu är det har dreamhck kommit till Jönköping i år igen för er som inte visste om det. Eller snarare sagt har det hållit på sen i torsdags. Det var tänkt att min projektgrupp i skolan skulle dit och sälja lite matlådor av något slag, men det blev visst inte av. Hade varit kul att få se hur det se ut där, har aldrig varit där tidigare nämligen. Hade tänkt åka dit i alla fall nu och hälsa på lite kompisar som är där, men känns så himla surt att behöva betala inträde bara. Känner en som jobbar där som kanske kunde ordna in en gratis! Men har inte hört något från henne än så vet inte om det blir av, ska jobba ikväll så känner mig lite tidspressad. Så får se vad jag gör!

Förresten så skriver en kompis till mig för jnytt om dh, gå in på www.jnytt.se eller twitter.com/will_wait, tack! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0