I need a new computer!

Sitter här och kollar på datorer IGEN. Måste köpa en ny nu!!!!
Får ju forhoppningsvis lönen imorgon så då får jag allt ta tag i det. Har sagt det att jag lägger ut max 7.000. Men det svåra är att hitta en bra data till så lågt pris som möjligt. För 7.000 är inte lite pengar direkt och helst vill jag inte behöva lägga ut så mycket heller. Det är inte enkelt det här inte!

Är sjukt sugen på denna datorn. Ända nackdelen är att den inte har windows 7 :/
Men spelar det verkligen så stor roll? Ska jag nöja mig med den ändå?

Eller ska jag ta den här som har windows 7 och är kostar lika mycket
och är i princip nästan likadan?
Bara utsidan som är annorlunda.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0