Vart tog solen vägen


Gick upp klockan 6 imorse för att åka upp till stallet. Fodrade och släppte ut hästarna samt mockade. Var färdig tio i 8 och åkte raka vägen hem till min säng. Var dock lite frusen när man kom hem, men man tinade snabbt upp under täcket.

Kollar nu på Babe - den modiga lilla grisen som går på 5:an för tillfället. Av en slump kollade jag ut genom fönstret och såg att det var helt molnfritt på himlen. Så varför inte sätta sig i solen istället tänkte jag?! Men så fort jag öppnade altandörren och satte mig i stolen, så försvann solen bakom en massa moln! Detvar ju riktigt typiskt att solen försvinner när jag kommer fram! Så nu sitter man här inne igen.


Pratade även med mamma nyss och transport till onsdag är ordnad så nu är det bara att anmäla sig så är allt klart :) Tänkte anmäla mig till 70 cm & 80 cm. Vågar mig inte på 90 en gång till eftersom han är så jävla tittig så bättre att det blir lite lägre så kanske vi tar oss runt för en gångs skull :)

Upp till stallet snart, så ska slappa lite till. Kanske i solen om den tittar fram snart igen!
Pusspuss / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0