Bilder från klubbtävlingen

Då har man äntligen fått tag i bilderna sen tävlingen :)
Kommer nog dyka upp flera bildkollage inlägg, eftersom emily tog runt 200 bilder under de 3 dagarna som hon var här :P


Framridningen:








70 cm:







70 cm; andra försöket





(Fick tre fina blåmärken efter den åkturen kan jag ta och tala om)

80 cm







Direkt efter hindret åkte jag av i en liten mer liknande avsittning.

80 cm; andra försöket






ÄNTLIGEN!!!! :D:D:D:D:D

Tillslut kom vi ju runt hela banan utan några fel :)
Tyvärr fick jag ingen rosett med mig hem, eftersom det var inte på första försöket jag kom runt, dålig regel men man måste ju följa den tyvärr!
Så jag tog en gamal rosett här hemma som jag skrev på istället och hängde upp :) haha



Jag var i alla fall nöjd med dagen :) blev ju en felfri ritt iaf och vi kom ju över fler hinder den här gången än sist om man säger så ;) haha


Väl hemma ville han hellre bort till gräshagen än till stallet :)
Men man kan ju inte vara något annat än stolt över hur den hästen har förändrats.
Kolla bara hur jävla snygg han är! :D


Kommentarer
Postat av: Emily

Sanne & Ash hör ju ihop ^^ lika envisa båda två hihi

2009-05-24 @ 12:32:01
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: sanne :)

svar till emily:

Håller med dig, envisare par får man nog leta länge efter ^^

2009-05-25 @ 23:02:36
URL: http://peakpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0