Uppdatering

Nu har här slarvats igen! Not good, eller vad säger ni?!

Ne kan börja med onsdagen då vi hade friluftsdag i skolan.
Först var det ridning uppe på JFK. Det var jätte kul att få rida på något annorlunda och lite större :P haha fick la näst största hästen där, lite skillnad mot lilla plutten :)
På eftermiddagentog vi bussen till Hyltena där vi sedan skulle gå till paintballen. 20 minuter sa dom, efter 30 var vi fortfarande inte framme :S. Själva paintballen var bland det roligaste jag varit med om :D blev dock träffad en gång på låret, men kan ärligt säga att det kändes inte värre än ett redigt hårt innebandyskott ;)

  


Torsdagen hade vi temdag i skolan och ämnet var Sex!
Var väl lärorikt, var ju mera snack om jämnställdhet, sjukdomar och "ens grindar". Kan säga att jag har hela väskan full av kondomer nu :D hahahaha! Efter skolan gick jag och Linnea till bibblan och pluggade stenhårt med alkoholläxan.
Blev väl några upphåll då vi snackade om lite saker som togs upp i skolan och lite private stuff.


Idag har det varit lugnt. Hade nationella prov i engelska b och det gick väl sådär, minst ett g iaf :P hehe. Sen efter det tog jag moppen upp till stallet och nog fan ska det börja spöregna när jag inte kommit längre än över munsjön. Hade regnbyxor på mig men nog fan var dom mer torra än vad jag var under dom :/ helt värdelösa!
Älsklingen var lite stel i högerbakben idag när jag red :( så fick rida hem med honom och smörjde in honom med det grejer jag kunde hitta. Måste ha fått en spark i hagen eller något och det suger ju!
Min kompis fick avliva sin häst för att den blev sparkad i hagen och vill inte att det ska hända min plutt!



Ne imorgon är en ny dag och förhoppningsvis blir det mindre regn och mindre åska, tänkte ge mig ut på en långrunda med plutten, förbi prinseryd och in i den vildväxta skogen :)


Natti natt! / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Prinseryd, naww ^^ Asheryd, finns det med? (A)

2009-05-09 @ 18:08:34
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: sanne :)

Emily:

Nja jag har inte hört talas som Asheryd men tycker att det borde finnas något som heter det ;) coolaste stället i Sverige lär det ju bli xD haha

2009-05-10 @ 20:29:18
URL: http://peakpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0