Träning

Idag satte vi igång med innebandyn igen efter lite mer än en månads uppehåll.

Känns skönt, men var redigt trött efteråt i huvudet efteråt. Kroppsmässigt var jag inte trött, kondisen var det inget fel på direkt. Men huvudet hängde inte riktigt med och jag ville bara gå och lägga mig redan innan träningen konstigt nog :P måste vara allt pluggande och tränsportletande som tär på mina krafter, hahaha.

Träningen var inomhus och det var redigt kul annars. Hade två nya tjejer som var från mjölby. Riktigt grymma var dom (men tror nog att dom var lite mer igångsatt än vad vi var, haha). Men jag var inte nådig mot dom. För om dom ville ha närkamp, så fick dom det också ;)

Nästa träning är på torsdag, utomhus och löpträning. Mindre roligt men har man något val?!Om man vill vara i toppen och fightas så får man allt kämpa så att man hamnar där!

Sovmorgon för min del imon. Börjar först vid 11 med en timmer svenska, sen lucnh och sedan bär det av till stadsparken.där jag och frank ska hålla i lektionen :S undra hur det kommer att gå, haha?!
Godnatt / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0