Solat ute i hagen

Har varit strålande fint väder idag ju :)
Inte ett enda moln på himlen under hela dagen nästintill! Kokande hett har det ju också varit. Jag tänkte sola men orkade fan inte sitta där i mer än 30 minuter :P så blev intervall-solning ;D hahaha dvs när det blev för varmt gick jag in tills man svalnat lite, sen gick jag ut igen.



Tog med mig kameran upp till stallet och tog lite kort i hagen. Passade även på att njuta lite i solen, men Ashen skulle hela tiden äta det gräset som jag satt på :P så inte nog med att han skulle buffa på mig hela tiden, så försökte han även käka upp både mitt hår och min sko samt grimskafftet:P haha 
Han e så himla rolig min lilla häst :D


    




Får hoppas att det blir lika fint väder imon :)
Godnatt och sov så gott! Pusspuss / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha Ash busar som vanligt x) Undra varför dem alltid ska ha just det gräset man sitter på?? Prins & Bellis ska med det och dem typ välte mig bara för att beta under o.O

2009-05-26 @ 11:13:18
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0