Övningskört och tränat

Började dagen vid halv ett då jag hade prov i alkohokunskap. Vid 1 var jag redan påväg hemåt. Yes, det stämmer, jag var enbart en halvtimme i skolan idag. Rätt så soft.

När pappa sen kom hem bestämde vi oss för att ge oss ut att övningsköra. Simon ville hänga med och se hur jag körde, kan säga att han var inte till någon större nytta, satt bara och gnällde över att över att jag gasade för mycket eller att jag inte gjorde rätt , att jag bromsade för sent eller dylikt. Som om att du körde perfekt själv då i början!? Aja, jag avslutade turen med en tripp upp till stallet. Men övningskörningen gick riktigt bra, hade lite problem med kopplingen, men det löste sig väldigt snabbt, så det var ju en lättnad. Finns inget värre än att få kärringsstopp med massa bilar bakom sig.

Vid 8 var det träning uppe på öxnehaga igen. Träffade Lotten och Sofia på bussen, samt Linnea som hoppade på vid Ekhagen. Själva träningen var rätt så ansträngande, men mestadels för benen, var pigg i resten utav kroppen :P haha. aja, snart kommer väl dom igång igen.
Från och med nästa vecka och 5 veckor framåt ska vi köra 3 pass i veckan, måndag, tisdag och torsdag. Kommer bli riktigt gött med boxningsträning en gång i veckan. Man får sån tränigsverk efteråt :) härligt det!



Ne nu ska jag äta lite, sen sova!
Godnatt på er / Sanne

Kommentarer
Postat av: Anonym

brottning sanne ;) men ska du på den festen ? avslutningsfeseten alltså :P

2009-05-19 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0