Har besök i storstan'

Var ju iväg och tävlade i onsdags i Vaggeryd. Gik bra, han var lite slö första rundan, men fick eld i baken sen de andra rundorna.
Jag åkte oturligt nog av 3 gånger, 2 ggr pga av travhästarna som sprang omkring på travbanan som inte jag la märke till men Ash gjorde det, så andra gången" klev jag i princip :P haha o så en gång åkte jag av för att han laddade mot ett hinder (och jag trodde inte att han skulle hoppa för han gjorde exakt samma sak i bankeryd) men så precis framför i stället för ett språng över hindret blev det ett språng jämte hindret, så jag var halvvägsöverhindret men hästen svängde så jag slog i hinderstödet så den rent ut sagt slog mig ur sadlen :P oturligt nog hamnade jag framför Ash så han av misstag råkade kliva på mig 3 gånger, först på foten, sen fotknölen och sist lite lätt på vaden. Så har nu 3 fina blåmärken på mitt  vänstra ben :P 

 Bilden är från samma kväll som det hände, så syns inte så jätte väl.


Bilder från tävling kommer dyka upp snart så fort min "fotograf" kan mejla över dom till mig ;)



För övrig har Emily varit här i 3 dagar :) riktigt trevligt. Vi har hunnit med mycket under den tiden som hon var här.
Igår
var vi först på a6 en stund, Emily köpte skor och nagellack och jag köpte ett linne på HM :)
Sen åkte vi till stallet, simon körde oss. Vi fotade lite och gick en promenad med Ashen :)
Efteråt åkte vi till maxi, köpte mat för kvällen och när vi kom hem satte vi på grillen. Var mysigt med bara oss 3 som åt och grillade och umgicks :) Framåt kvällen somnade jag lite tidigare än de andra två, men de satt uppe och tjötade till typ halv 4 eller något. Hur jag vet det är för då väckte de mig nämligen :P haha

Idag gick vi på stan och letade morsdagpresent. Hittade inget intressant i början, och sen framåt halv 2 var Emily tvungen att åka med sitt tåg hem till Värnamo. På vägen hem, stannade jag och simon till på HM och bytte min tröja jag köpte dagen innan till en mindre storlek, sen så köpte vi även ansiktsmasker till mamma och vi stannade även till på Iems och köpte en sån där "världens bästa mamma" mugg :)



Hej svejs / Sanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0