Lite fredag snackis

Yes, då sitter man här en fredag kväll framför tv:n och kvälllens film har just tagit slut. Aha, och vad gör man nu då?!
Konstigt nog blir jag alltid sugen på att baka när jag inte har något för mig, baka eller köra bil :/ men bilen är borta för pappa och chatrine är i Gävle igen. Är bara jag och Simon som är hemma, det var skönt tills han gick in tills sitt rum och lämnade mig själv framför tv:n. Men vi är hemma ensamma hela helgen, fast imon skulle tydligen Simon till Madde så då blir jag ännu mer ensam än vad jag är nu. Så efter denna helgen lär jag nog få öppna ett cafe så mycket som jag lär baka ^^ haha.



Varför jag inte har något bättre för mig är för att imorgon ska jag upp klockan 6 för att jag har hand om stallet i helgen.
Lite segt, men vad gör man inte för något man tycker om, hästarna snackar jag om nu då :P haha
På tal om hästar, mina galna häst hade fan överskottsenergi idag och slängde av mig i skogen. På 2 millisekunder förvandlades han från en slö lite sak till värsta rodehästen. Aja, ingen kom till skada förutom mina ridhandskar som sprack :)


Ne ska inta min plats i soffan nu så jag hinner somna till en film ;)
Ha en trevlig kväll. Puss puss!


Just det, ska lämna tillbaka Ashlee den 28 maj istället. Så Emily, du får gärna titta förbi om du vill :)
Godnatt / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag kan komma i veckan Sanne :) onsdag/torsdag? :) sms:a mig hihi eller veckan efter, måndag(25:e) och frammåt ^^

2009-05-16 @ 10:56:11
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0