Lämnat tillbaka Ash idag :(

Idag är en inte alltför rolig dag. För idag så var vi i Liared och lämnade tillbaka min älskade lilla häst.
Det första han gjorde när han kom ur transporten var att gnägga efter sina hästkompisar :) sen blev han helt nojig och skulle lätt kunnat springa allt vad han hade till de andra hästarna om jag inte hade hållt i han :P hehe. Men som sagt var han överlycklig av att träffa de andra hästarna igen, så när han kom in i hagen började han trava med höga knälyft och svansen rätt upp. När han plötsligt sätter fart och skenar bort till andra sidan hagen och drar med sig alla hästarna :P sen några sekunder senare kommer han tillbaka, själv, springer en runda och sen bort till andra änden igen. Så gjorde han la ungefär 4 ggr sammanlagt :) så himla roligt att se!
 
När vi kom hem, gick jag och Emily ner till stan och gick några timmar på marknaden. Köpte en jättefin lavendelfärgad klänning på Once, till typ skolavslutningen eller något :P var bara tvungen att ha den! haha :D
Vid typ 5 åkte Emily hem, vilket var lika tråkigt som vanligt!
Men har städat och så har jag varit borta hos Johannes och Anna. Ska nämligen vara hundvakt åt dom i helgen medans de är i Borås och jobbar. Så ska bo i en 1:a med en 160 säng, ensam med en liten hund :) mysigt!

Blev hemskjutsad i limousinen och såklart när jag har hoppat av och börjat gå en liten bit, dyker det upp en tant bakom mig och säger " det var ingen dålig skjuts hem!" :D hahahaha. Jag höll bara med och skrattade åt det medans jag gick därifrån :P var ju rätt så roligt ändå ju :)


Det är liksom nu när man sitter själv och funderar lite så börjar man inse hur mycket man kommer sakna att inte ha något att göra varje dag, att bara åka upp till stallet en hel dag när man inte har något bättre för sig. Som innan idag när Johannes frågade vad jag skulle göra imon, så tänkte jag ju svara" a ska ju till stallet, sen vet jag inte" Men kom på mig själv och sa  " jag vet inte"! Så himla tråkigt ju! Trots att  vi kommer ha 3 träningar i veckan med innebandyn så kommer jag bli så uttråkad så det är inte sant!!!!
Jag är sån att jag MÅSTE alltid ha någonting att göra, ju mer desto bättre.
Plus att jag kommer att sakna min lilla plutt så himla mycket!


Aja, jag sa till henning att om dom inte får han såld, kan dom ju höra av sig till mig ;)
Ska dra mig till att fortsätta städa så jag kan åka till torpa och lilla Bessi :P

Pusshej / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Det var iallafall trevligt att hälsa på igen, men tråkigt att lämna Ash, ni är ju så fina ihop ^^ Prins & Bellis var jag iallafall glad över att få träffa igen <3

2009-05-30 @ 11:39:22
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0