Knappt en vecka kvar

Ska strax upp till stallet och rida lite. Igår fick han även nya skor.
 Tänkte på det, hästarna är fan bortskämda när det gäller skor. De får ett nytt par minst varannan månad för 800 kr. När köpte jag nya skor till mig själv senast? Ja det måste ha varit i september för 400 kr. Så hästar är rejält bortskämda när man tänker efter!


Det är mindre än en vecka tills jag måste lämna tillbaka min lilla plutt :( jag kanske får ha kvar han lite längre men om inte så ska han tillbaka på tisdag. Hemskt ju! Kommer sakna den lilla lata tjockisen.
Men om han inte åker tillbaka på tisdag så hade jag tänkt åka på en klubbtävling på onsdag i Vaggeryd. Vilket jag känner skulle bli ett bra avslut!


Men aja, nu måste jag dra om jag ska hinna hem och käka innan träningen ikväll :)
Löpning är inte roligt, men om man vill lyckas får man sattsa lite här i livet!

Pusshej / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Det är tråkigt att hyresperioden jämt ska ta slut så fort! :O Om du får ha han längre så säg till så kanske jag hinner komma o hälsa på nån dag ;)

2009-05-15 @ 09:58:00
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0