Intressant mejl

Gick nyss igenom min mejl och såg att jag hade fått ett svar på min annons om medryttare jag la ut tidigare i veckan! Kanoners ju ;)
Det lät som en jätte rolig häst och ett helt underbart ställe och jag behövde inte ens betala ett öre, helt perfekt med andra ord. Men det måste finnas en hake, så perfekt kan det ju inte vara?! Ne just det, detta underbara tillfälle fanns i Bottnaryd :/ Är ju några mil bort.

Det ända jag kunde göra var att skriva ett svar där jag förklarade att jag kunde hjälpa till först i höst när jag skaffat körkort. Lite sugit att behöva vänta tills dess men har ju inga andra allternativ direkt.
Får hålla tummarna att min idé funkade ;) Är ju ingen här hemma som vill lägga några bidrag på någon egen häst direkt(A) hehe.

Take care! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0