Imorgon ska det regna!

Ne det var väl ingen rolig nyhet det direkt :( Jag som hoppades på sol!

Men för övrigt imon så kommer Emily på besök igen :) det var en glad nyhet!
Först ska vi åka till Charlies, dels för att det var jävligt längesen jag var där.
Sen ska vi stanna till nånstanns och köpa fika som vi ska ha med upp till stallet. Jag som hade tänkt att vi skulle på en liten utflyckt, men om det kommer regna imon låter ju inte det så värst lockande. Fast iofs sa dom ju att det skulle vara strålande sol både idag och igår, men det vet vi ju inte stämde! Åskade och regnade igår och idag har det varit mulet, blåsigt och har dessutom kommit lite regn. SÅ man vet inte riktigt hur man ska kunna planera morgondagen.
Håller tummarna för en fin dag :)


Sen i morgon kväll har jag träning i Huskvarna - brottnigsträning :S haha men innebandyn såklart!  Har inte bytt idrott :P haha. Men Emily ska med och hon ville dessutom fota träningen :S hahah, då lär vi se hur mycket jag lär "kämpa" på de passen ;) Kan säga att förra året så var det fan inte många som klarade av ett helt pass utan att fuska lite :P iofs fuskade jag mycket ^^ men aja, det var jag heller inte ensam om! :D



Lär bli en lång dag imon så är nog dags att sova nu!
Godnatt och pusspuss / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Nu ser vi fram emot actionbilder på Sanne med och inte bara på Ash! ;D

2009-05-28 @ 11:21:15
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0