Hundvakt och Rix fm festival i Jönköping:)

I helgen har jag ju som sagt varit hundvakt åt Anna och Johannes hund Bessi. Så har inte varit hemma så mycket då eftersom jag tydligen behövde bo där och så hade de ingen dator hemma så har inte blivit några inlägg i helgen.


Men det som har hänt i helgen är ju bl.a. Rix fm festivalen i Jönköping som var i går. Gick dit med Anna som kom till mig vid 7 tiden. Väl i Rådhusparken så träffade vi Matilda där som planerat och så stog vi väl näst längst fram. Var ju knökafullt längst fram annars brukar vi alltid stå vid gallret ;) haha
Händelser där var väl inte mycket märkvärdiga: artisterna var helt okej, sen var det nån fyllekärring som knuffades och snodde tröjor från folk och så var det en tjej som verkade flörta med mig (fast hon sa att hon hade kille ^o) ) och sen att det var nån bakom som tyckte att jag var lika Angelina Jolie(?????!!)
Inget märkvärdigt med andra ord ;D haha.




Innan det väl var slut så drog vi ut på piren en sväng, träffade lite folk och sen så åkte vi till lägenheten för jag skulle ut med Bessi en sväng. Sen så gick vi till nån Simon på torpa där vi skulle träffa Lotten. Skulle bara gå förbi och sen ner till stan för jag var jäääääävligt hungrig!!! Visade sig att vi satt där i ungeför 2 timmar  :P hehe  Men till sist kom vi iväg mot stan, men väl utanför sofiakyrkan hade Lotten och Anna försvunnit. Utanför Centrum träffade Matilda nån Andreas och sen försvann Emmy och Simon, så då var det bara jag och Joakim kvar. Sen försvann han också, men då hittade jag Putte och Adam :P stog där ett tag och var lite sarkastiska mot varandra och tillsist så skulle tråkmånsen Adam hem och Putte skulle vidare, så då stog jag där helt ensam! Kul! Hittade Martin som jag följde till hamnparken, där jag fick reda på att Anna och Lotten var påväg hem!? Så jag fick en liten känsla av att jag var helt vilse och ensam, så jag började vandra hemåt i rask takt.
Väl hemma var jag skiiiit trött, men låg och kollade på nån film på tv:n tils jag somnade, typ runt halv 4 eller nått :P


Vid 9 idag vaknade jag och kunde inte somna om, så jag och Bessi låg och kollade på tv i några timmar :)
Ungefär vid 5 åkte jag och Simon till mamma för att fira morsdag. Det var trevligt, fick träffa katterna som var lika spralliga som vanligt. Slutade med att vi grillade lite kyckling och satt och mös :) Hade även på mig min nya klänning som är redigt somrig och fin, love it :)

Nu ska jag plugga, kom på att jag har svenska uppgift och historia. som måste vara färdigt tills imon!
Puss och godnatt :) / Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Klänningen är så finfinfin!

2009-06-01 @ 11:34:56
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0