Helt slut!!!


Själva träningen idag bestog utav intervall träning, yeeyy....ehm...yes! Inte så jävla roligt med andra ord.

Fick reda på att  vi skulle springa 1.3 km x5 + att uppvärmningsrundan som var 1.3 km linjen.
Det jobbigigaste var att halva rundan bestog utav uppförsbacke i etapp. Så när man klarat en backe så såg man att några meter fram var ytterligare en backe, vilket gjorde att man tappade suget en aning.




Jag kan gladligen gotta mig i att jag sprang hela tiden, vilket innebär att jag sammanlagt sprang 7.9 km idag :) inte illa det för att inte ha sprungit på 4 veckor pga pollenallergi och lite annat.

Olyckligtvis så ungefär en timme innan träningen käkade jag lite havregrynsgröt eftersom jag bara hade käkat en skål flingor tidigare och det tjänade jag inte på. Gröten skumpade i magen i varje nerförsbacke och sista rundan trodde jag att den fan skulle åka upp. Men fick bra stöd utav Jessi som sprang lite saktare med mig tills illamåendet hade lagt sig.

Så även om det kände sig som benen skulle ge sig i varje uppförsbacke i slutet så bättrade jag på min tid rätt så rejält på slutet.
Resultaten på varven:
1. 7.35
2. 7.42
3. 7.35
4. 7.23
5. 7.24



Johan sa att målet vi ska nå under försäsongen var de flesta skulle ligga runt 6.0 på 1.3 slingan. Lycka till! haha

Ska ta och plugga historia nu innan jag somnar. Sen imorgon är det upp tidigt och iväg till stallet innan skolan. Jobbigtjobbigt jobbigt, men såå värt det :)
Godnatt och sov så gott / Sanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0