Bottnaryd

Ja, tidigare idag så var jag i Bottnaryd och prov red en häst jag kanske skulle hjälpa till att rida nu i höst :)
Dom som ägde gården och hästen var hur trevliga som helst. Hela familjen var hemma och kom ut och tittade när jag red. Så himla pinsamt asså! Den hästen "testade" även nya ryttare genom att vägra gå eller något sånt. Såklart gjorde den det när vi skulle börja köra igång. Sen kunde den typ inte galoppera(?!) eller den verkade ha svårt för det. Det konstigaste var ändå att det var ett halvblod, såg ut som en ponny och var som ett varmblod att rida :P haha


Så vi får se hur det blir med det här. Var ju en bra bit att åka och de. Samt att jag har fått erbjudande på att hjälpa till med Berry under sommarn och hösten. Det verkar lite mer lockande men även lite skrämande. Berry är redigt stor och har typ klaustrofobi hehe. Men jag ska testa han några gånger och sen bestämma mig. Är ju som sagt mycket smidigare att ta sig ut dit.

Nu ska jag ta och plugga vidare med lite naturkunskap!
Hej svejs! / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0