You make it real for me

There's so much craziness
Surrounding me
There's so much going on
It gets hard to breathe
When all my faith has gone
You bring it back to me
You make it real for me






Igår var jag hos Adam och kollade på film.
Jag valde att vi skulle se The Grudge. Han var fan livrädd  under hela filmen, stackarn! Men jag var ju där och skyddade honom ^^, haha. Efteråt låg vi mestadels och pratade om allt mellan himmel och jord, eller rättare sagt så var det nog bara jag som pratade (A) hehe.
Fick dessutom låna ett par mjukisbyxor utav Adam, eller han trodde att det var ett par mjukisbyxor. Visade sig vara hans morsas underställ :D haha jag är visst inte ensam om att vara vimsig!
Men ett bra tag efter att sista bussen hade gått skulle gentlemannen köra hem mig och när jag öppnade dörren möttes jag av värsta snöovädret :O så jävla fucking hemskt! Det ska vara vår, inte ännu mera snö!!!!


Det roliga var ju att jag sa att jag ville ha sovmorgon till 11 ungefär, och det kan man säga att jag fick :P råkade nämligen försova mig till halv 11, oops! :P men jag gick till skolan och hann iaf vara med på idrotten :) haha.
Resten utav dagen har jag varit i stallet. Hade hopplektion för Eva och det gick faktiskt riktigt bra, han var lite seg men när man väl ville få fart på honom så gick det jävligt fort  :D


Det är riktigt synd att jag bara ska ha kvar han i 2 månader till. Tiden har gått så otroligt fort, tänk er att det är 7 månader sen det anlände en tjock liten brun häst i mitt liv som jag skulle ha hand om under 9 långa månader! Helt sjukt va tiden går fort asså. Han blir ju dessutom bara sötare och sötare för varje dag som går, så det kommer bli jobbigare än jag trodde att lämna tillbaka honom :( 
Kunde verkligen se det på honom idag att han var liksom nöjd, han verkade så lycklig! Han stog där och åt på sitt hö medans jag gjorde iordning honom efter ridningen, han tittade på mig ibland för att se vad jag gjorde men sen vände han sig bort och fortsatte med sitt hö. Det var så att vi förstog varandra på något sätt: att om du sköter ditt så sköter jag mitt. Så jag känner verkligen att all tid och alla pengar jag lagt på honom har helt klart varit värt det! Att få känna den där känslan är fan i mej bland den bästa känslan i världen:  Lycka!



Kommentarer
Postat av: Emily

Ni är ju så söta ihop ^^ Han ser glad ut lilla Ashlee ;)

2009-03-25 @ 10:13:03
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Hemlis

En häst kan inte se glad ut -.-

2009-04-23 @ 13:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0