Klantigt gjort av mig

De flesta som känner mig vet att jag drabbas väldigt ofta utav något som heter otur! Som ni kan gissa har jag råkat ut för det igen. Igår på träningen så klev jag på Elins klubba och gled iväg med vänsterfoten och satte då ner högerfoten i golvet som ren reflex. Men såklart så fortsätter ju kroppen i en riktning framåt men inte högerfoten, så jag vrider till hela höger foten och känner hur hela vristen ömmar. Självfallet fanns det ju inga lindor kvar så Jessica fick sitta och trycka på vristen så att det inte skulle svullna upp. Men är det inte typiskt att en sån här sak ska hända 2 dagar innan jag ska döma en 3 dagars cup! Usch. är ju så himla surt att sånt här alltid ska drabba mig!
Nu kommer jag ju kunna döma ( skiter i om det gör ont eller inte, jag tänker inte stå över iaf) , är ju bara att bita ihop. För jag vet att det kommer kännas ibland eftersom nerverna är inte fullt som dom ska direkt!

(Bild från i höstas då jag stukade högra foten, som tur är blev det inte så allvarligt den här gången)



Imorgon börjar Fairplay Cup i Jönköping och jag har laddat upp med mat för hela helgen tidigare idag när jag tog en sväng förbi Maxi :D Jag slutar vid halv 4 imorgon och Anna kommer vid 4 så det blir perfekt tajming. Vi ska nämligen vara i idrottshuset för lite information vid 5 och ska sedan infinna oss på Kålgårdshallen hela kvällen, iaf fram till 9 skule jag la tro. På lördagen har jag totalt 8 matcher fördelade från 9 på morgonen till 9 på kvällen, så det blir fullt upp den dagen. Söndagen blir det troligtvis 3 matcher sammanlagt, därav en finalmatch :) Är hel taggad speciellt nu när jag har fått min nya domartröja :) har ju varit grå och tråkig hela vinter men har äntligen skaffat mig en gul tröja :) Var den sista tröjan i strl S som Puma hade kvar på lagret. Puma ska ju nämligen sluta sponsra Smålands innebandy förbund, så jag hade turen nog att få tag på en tröja. Fick den dessutom för halva priset, :) vilket klipp asså!


Härliga minnen! Jag och Anna = "coola gänget"  ;) hahaha
Inte undra på att det inte gick så bra i våran serie det året ;D



Kan även nämna att igår fick jag min teoribok till körkortet. Det ända som förvånade mig var det att det var inte en bok jag fick, utan ett dataspel, typ :P, haha. "Bonniers trafikskola 2009" heter det och jag ser fram emot att leka med den här saken :) Fick även en biobiljett eftersom pappa hade beställt den via internet. Så om nån känner för bio nångång så kan jag ställa upp och följa med, haha.



 
Godnatt! Pusshej / Sanne


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0