Se upp i backen

Ikväll har jag övningskört. Gick lite sådär i början: växlade lite fel, gasade lite för mycket, och sånt där trams :P
Men sen gick det mycket bättre :) det var ett bra tag sen jag körde så var väl lite nerver som hade stor roll i hur jag körde i början :P jag har fortfarande en hel del att öva på, fick äntligen hyffsat bra tag i backningen och även parkering idag kan jag väl tillägga! Känns helt sjukt att det är 4 månader kvar innan jag fyller 18 :O tiden har gått så otroligt fort! Nyss fyllde man fan 16 och söp sig full på Hansons loge :P hahaha men  tänk er att se mig ute på krogen eller se mig köra bil!! (inte samma kväll då :P haha)



Har även beställt körböcker nu så ska sitta och plugga så ofta jag kan!
Jag tänker fixa mitt körkort så fortast som möjligt efter att jag fyllt 18, tänker inte göra som min bror och vänta i över ett år.
Ne sånt där orkar jag inte med. Här är det snabba puckar som gäller ;)




Kommentarer
Postat av: Emily

Här har du en som snart suttit två år och fortfarande inte har något körkort x'D

2009-03-20 @ 10:12:27
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0