okej jag ljög väl lite

Det blev inget jobb sökande tidigare idag som jag skrev. Glömde bort att när jag väl hade skrivit klart så var klockan lite väl mycket, så jag hann inte gå ut och leta jobb. Aja, imon lovar jag att jag lär hinna däremot. För min mamma ska ta stallet åt mig, så jag har till halv 8 och leta jobb :) så då borde jag ju hinna! Sen så gav jag mig aldrig ut och sprang :( men jag var ute och gick faktiskt, så jag satt ju inte bara hemma och glodde på tv :) så lite bra var det ju ändå.


Imorgon är det storkök igen, vilket suger jävligt mycket! Finns inget värre än den där läraren som är helt lost och säger fel namn till mig och ibland till anna. Han har kallat mig både för Sanna och Linn ??!! och Anna för Anne.. Ne sånt kan man ju inte acceptera! :P Men är helt enkelt trött på skiten. Inte roligt att gå till skolan när det inte är roligt i skolan. Våran lärare har gnällt på oss varje dag som vi har haft honom, även då allt är hans fel!? Men det verkar som att inget vi gör blir rätt, eller är på hans vis eller någonting annat, nått fel är det ju tydligen!?

Aja, ska gå till skolan imon, så jag tänker inte skolka om det var det ni nu trodde, men jag kommer inte vara snäll mot Anders om inte han är snäll mot mig, thats it!



Gå och lägg er, bolibompa var slut för länge sen ;D PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: lotten

fan vad jag saknar tiderna i köket :d

2009-03-19 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0