Ni skulle ha hängt med till Stockholm :)

Det var himla roligt och otroligt nog väldigt intressant.

Visst, det var himla segt att behöva vara i skolan kvart i 7 och att sen hela vägen upp behöva höra alla byggkillar gapa i bussen. Men man fick sig några härliga skratt på bara vägen upp :)



Väl i Stockholm började vi i slottet och det var väldigt kallt där må jag säga. Våran guide var helt hyper, hon verkade helt exalterad över det hon hade att berätta om. Men även om hon var lite för mycket i större delen så var hon ändå rätt så roande, hon var lite tjäck och fick till några skämt ibland ;)


Under lunchen tänkte vi leta reda på ett matställe med flera olika restauranger med snabbmat fast där alla sitter genensamt från dom olika restaurangerna. Det var bara det att vi visste inte va det hette :P haha så vi fick helt enkelt fråga efter vägen efter att vi vimsat runt i 20 minuter :P helt fel ute var vi ju ändå inte. tog la 15 minuter att gå, haha. Det hette kungshallen som låg vi hötorget i centrala Stockholm. Det var faktiskt ett rätt så mysigt ställe och man kan gilla helt olika typer av mat fast även äta tillsammans :) Jag och Janina tog nån mexikansk mat och Jennifer tog typ kycklingkebab typ :P haha Men jag rekomenderar kunghallen starkt för er som ska besöka Stockholm :)



som ni ser så var Janina väldigt hungrig och tog det största dom hade :P haha

På eftermiddagen var våran grupp i Livsrustkammaren på slottet. Våran grupp var väldigt rolig så det var riktigt intressant att vara där för en del ställde sånna frågor man bara tänker men aldrig riktigt vågar fråga :P haha


Efter Livsrustkammaren så hade vi ledigtid i 2 1/2 timme tills bussen gick hem. Gick runt och lullade mestadels, provade kläder och solbrillor och lite annat. Tror vi var inne på H&M 4 gånger fast i olika butiker :P haha det är ju så sjukt stort!! 
Måste ändå erkänna att jag köpte faktiskt saker även fast jag sa att jag inte skulle göra det. Men det var inte mycket, var bara en t-shirt, ett linne, gummiband och ett gratulationskort som jag hade tänkt att ge till Adam när han kommer hem från thailand :P haha det var så klockrent så jag kunde inte bara låta bli :P haha

    
      

Avslutar med ytterligare en bild jag tog under dagen :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0