Matilda

Idag har jag varit med Matilda, vi gick först lite på stan, jag gick runt och delade ut mitt cv lite överallt medans Matilda letade träningsstrumpor till morgondagen :P Vid 5 hade jag utvecklingssamtal på skolan och vi begav oss dit med en chokladkaka i högsta hugg :D

Efteråt åkte vi ner till stan igen eftersom jag hade bestämt mig att jag skulle köpa mig en klänning till Linneas 18 års fest på fredag :) Hittade en blå silkeslen klänning på gina :) otroligt läcker må jag säga! :D
Tyvärr fanns den inte kvar i min storlek, men jag fick kompromissa och tog en storlek större, även om jag inte är riktigt nöjd med passformen så whatta fuck :D det är bara en klänning.
Hellre att jag får på mig den än att jag får upptryckta bröst, eller hur Matilda :D hahhaha

Väl hemma hos mig tyckte vi att en kladdkaka skulle inte sitta fel, så efter lite mat så högg vi in på våran mjölkchoklad-kladdkaka :)
Riktigt god, den lyckades vi utmärkt med!

Så efter en liten promenad för att smälta all mat så tycker jag att det är dags för sängen, ska plugga lite engelska med inför provet imon.



Godnatt och sov så gott :) /Sanne

Kommentarer
Postat av: linnea

blondiiee ju :D snyggt sanne!

2009-03-13 @ 11:04:04
URL: http://lizzialltheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0