Lite tom för tillfället


Känner mig lite tom för tillfället.
Vet inte riktigt vad jag ska säga eller hur jag ska formulera mig :/
Är en hel del som snurrar i huvudet. Funderar på hur det gick på provet idag? undrar om jag gjorde rätt val i att hyra den där feta självgoda hästsaten som vägrar ändra på sig? hur ska jag göra med innebandyn nästa år, ska jag byta klubb eller fortsätta gräva mitt egna hål i huskvarna?.Undrar om jag ska börja med en sträng diet för att få lite snabbare resultat? skulle jag gett mig ut och sprungit istället för att sitta här? Ja det där var väll knappt en tiondel utav allt som rör sig i mitt huvud.

 Ja, kan la inte säga mer än att det är fan i mig inte lätt alltid. Så mycket ansvar, så många krav, så mycket man ska hinna med! Känner det ibland, som idag, att pressen blir för stor, man orkar inte lägga mer energi på det man gör. Jag tjurar oftast ihop, drar mig undan och när det lugnat ner sig tar jag en ordentlig tankeställare på vad som just hänt!

Ensam är ju stark sägs det ju, men jag tycker att alla borde
 ha någon att kunna vända sig till då och då.
Ne om jag ska ta med mig dom här tankarna in i
duschen istället, eftersom jag luktar apa sen efter stallet.

Hejsvejs!  :x

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ensam är inte stark, ensam är ensam...



Kolla runt dig, finns säkert nån där som gärna lyssnar på dig och hjälper dig med dina funderingar.

2009-03-11 @ 08:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0