Inget o göra

Gårkvällen var riktigt rolig :) tog bussen upp till gränna med hela gänget, väl i gränna så gick vi först och köpte något gott till senare, sedan gick vi och köpte pizza på något otrevligt ställe som vi tog med oss hem till Lotten :P haha. Efter pizzan så bänkade vi oss framför tv:n öppnade en öl/cider och chipspåsen för då började hockeyn, HV -Frölunda.


Ni som såg den matchen kan ju bara hålla med om att det var mål, även fast dom förnekar att dom gjorde fel!
Men matchen slutade 2-1 till Frölunda. Riktigt dåligt spelat utav HV, men vilken tur att jag inte är ett riktigt HVfan då ;D haha

Efter matchen degade vi lite hos Lotten innan vi gick till Amalias, där tog vi några öl innan vi fortsatte in till stora staden.Tyvärr hängde inte Lotten med :( men jag förstår henne, surt att bara åka in och vända i princip.
Väl i Jönköping gick vi först till O'learys se till Centrum där jag träffade Adam som påstog att han inte var full (vilket han var :P haha) efter en stund gick jag och Anna bort till Waffis för att hälsa på våra bröder. Annas bror är fan minst lika galen som henne :P haha

Väl efter det gick vi till centrum igen och fortsatte sen hem till mig, där hämtade vi Annas saker och tog det lugnt tills hennes buss skulle gå. Kan väl säga att kvällen tog slut där.



Idag har jag tagit det lugnt, var uppe tidigt i stallet med pappa. Gick sedan till Chili Thai där vi käkade buffe med hela tjocka släkten :)
Sen dess har jag suttit hemma helt själv, alla skulle till Carl och hjälpa han bygga om hos sig. Så jag börjar bli rätt så rastlös och tror att jag ska gå en runda, visst det är rätt så mörkt ute men jag tänker inte sitta här och glo längre :P

Pusshej / Sanne

Kommentarer
Postat av: lotteen

snygging tack för i lördags. skicka mig lite bilder ? :D

2009-03-23 @ 16:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0