Ibland möts man av folk som förvånar en

Idag vaknade jag upp hos mamma. Blev rätt så sent igår så valde att sova över där. Allt var väl bra, bara det att kattjäklen väckte mig vid 7 av att springa runt och runt, upp och ner, fram och tillbaka i hela rummet :P haha ingen sömn för den stackarn :)

Sedan bar det av till Norrahammar och döma med Anna. Våran sista seriematch för denna säsongen. Kunde ju inte slutat bättre. Jag råkaden svära åt en spelare och Anna ja.. hon var inte riktigt med i spelet så att säga jämt och ständigt ;) Men det var ett bra slut på det hela :D haha inga sura miner efter åtminstonde!


Efter matchen följde Anna med mig hem som sedan följdes av ett besök i stallet. Fick reda på att far slarvade igår och glömde bort att han skulle ta hästen så att jag kunde plugga till mitt prov. Bra, min häst har inte fått någon mat på ett dygn och stog i en smuttsig box :( fick riktigt dåligt samvete, som om att allt var mitt fel även fast pappa erbjöd sig att ta det så är det ju ändå mitt ansvar. Ja, det var ingen bra känsla precis och jag kan bara tänka mig över hur dom i stallet tar det här. Är ju inte första gången så att säga :/



Aja, när vi väl var färdiga så märkte vi att bussen vi skulle ta gick om typ 2 minuter. Vilket betyder att vi missade bussen och bussen därefter gick först om en timme och ingen kunde eller ville hämta oss. Så vi började gå hemåt då jag helt plötsligt fick en riktigt bra idé. Varför inte försöka lifta hem ?! :D haha
Anna gick desperat och höll ut handen men det enda responset vi fick var en tutning. Så då slängde jag upp min arm och woops, en bil stannade till direkt :O Jag små sprang fram till bilen, dom öppnade dörren, Anna flyger fram och frågar om dom ska till stan, tydligen så skulle dom det och frågade om vi ville ha skjuts. Vi hoppade in och jag förklarade att vi hade missat bussen och han sa att han inte ville låta oss gå i snön för han visste tydligen hur surt det är när man missar bussen och kunde inte bara åka förbi oss :D haha
Det visade sig att kvinnans dotter är tydligen bästa i sverige på tävlingscykling på damsidan :) haha riktigt coolt ju ^^ fick lift av en kändis förälder, typ! ;D

Efter att dom släppt av oss vid resecentrum kom vi bara några få meter innan vi började asgarva. Va fan gjorde vi egentligen?! okej, vi var hemma på 20 minuter istället för 1 timme, men ändå! Trodde aldrig att jag skulle göra något sånt :) men vi hade tur att dom var riktigt trevliga och frågade en hel del om oss och höll en konversation uppe under hela resan (: Riktigt trevligt folk med andra ord!





Melodifestivalen kan ju dra åt '''''''''!!!!!!!!!! Seriöst, af ugglas då eller?! ne svenska folket jag vet inte längre vad jag ska tycka om er, nått skruvat är det ju med er iaf.
Säger bara en sak, att nästa lördag kan ni räkna med att jag kommer att lägga minst 10 röster EMD så att lite bra musik uppskattas oxå!


Nu ska jag sova, upp tidigt till stallet imon hade jag planer på.
Kan påminna er som inte redan visste att imorgon, klockan 17.00 i idrottshuset, spelas min sista match för denna säsongen. Kom gärna och titta vettja :)  Nattinatt / Sanne


Kommentarer
Postat av: Lotteen

du var jävligt bra idag gumman !<3

2009-03-08 @ 20:36:23
Postat av: Emily

Är dem i stallet inte så pass smarta att dem ger hästen mat om ingen kommit? Annars är dem ju dumma mot hästen :S Lifta? haha sanne, du är galen! xD

2009-03-10 @ 12:55:05
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Sanne :)

svar till emily:

Jo jag vet, blir riktigt arg på dom med. Visst det är mitt ansvar, men jag skulle åtminstonde slänga in mat eller varför itne ringa eller slänga iväg ett sms. Ne, man går ju inte runt och låtsas som inget. Jag skulle må dåligt av att veta att någon annans häst inte får mat :S

och ja, när man är lat så tar man hjälp utav alla metoder som finns ;) haha jag är inte galen, snarare brilliant (A) ;D

2009-03-10 @ 21:37:30
URL: http://peakpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0