Historia prov

Jaha, då gjorde jag mitt fruktade historia prov och som jag visste så gick det åt helvete :P
Satt mig ner och fick provet, läste överskriften till första frågan "1800-talet i Sverige" och bara -men det här stog ju inte med på instuderingsfrågorna :S. Då var det här provet kört!
Det visade sig att vi hade fått två pappren med instuderingsfrågor men jag hade bara fått det ena, gud va bra!!! :/

Det som jag väl hade läst på om kändes det som att jag kunde hyffsat bra iaf :)
Fick även reda på att jag fick MVG på min förra inlämningsuppgift om heliga Birgitta :O
Helt chockad blev jag när jag fick reda på det. Jag MVG i historia?!  neeee...
Lär nog bli stämplad som historia nörd nu, men om det hjälper kan jag säga er att jag ligger efter med den andra inlämningsuppgiften med ungefär 5 veckor :P så historia är nog inte mitt favorit ämne i alla fall så att säga :P hehe



Om en timme är det träning och sen efter träningen vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P kanske åka och hälsa på mamma :) kanske fortsätta där jag slutade igår med pilatesbollen :P
Hade tänkt bemästra den där satans bollen. Rullar ju alltid åt fel håll :D eller så är det nog jag som gör det?! hmm. aja, ikväll blir det upp till bevis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0