Derby mot Östra

Började dagen med att åka upp till stallet. Tänkte rida ut en runda men stackarn fick styltor så fort man kom i kontakt med den nyfallna snön :( blev lite trav sen red vi hem igen.

Klockan 16.00 var det samling i idrottshuset en timme innan matchstart.
JIKs herrjuniorer spelade match innan oss som drog över tiden med 10 minuter, så vi fick 20 minuter på oss att värma upp. Under hela matchen hade vi övertaget och var helt enkelt det bättre laget. Jag fick iväg 2 bra bollar på målet men deras målvakt var rena rama muren. Hon är ju även klassad som en utav dom bästa i div 2 ( dom hade bänkat deras vanliga målvakt och lånat in en bättre målvakt) och det märktes må jag säga. Nu överdriver jag inte men om dom hade haft orginal målvakten så hade vi vunnit matchen med typ 5-0. Men nu slutade matchen otroligt nog 0-0, vilket jag tycker är skit irriterande! Ännu än gång slutade det med ett orättvist resultat.

Fick beröm utav en östra tränare som sa: "Bra krigat men du skulle ha vart domare så man fick se lite mål!"
så helt kass var jag ju inte :D haha


"Gula skor"



"Nr.16"



Kan säga att jag avslutar denna säsongen med 1 poäng :(
Har försämrat mig sen förra året, inte jätte mycket.
Hade nämligen 2 poäng förra säsongen :P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0