Centrum

Igår firade jag och några härliga brudar en helt underbar tjej vid namn Linneas 18 års dag. Kvällen började hos Linnea med lite god mat, presentöppning och singstar i mängder :)

Men vid kvart i 11 var vi tvungna att ta bussen ner till stan och fortsätta festandet någon annanstanns.
Blev skjuts på epa traktorn till bussen och sen en sjuhelvetes resa till juneporten.
Väl där bestämde vi oss för att ta oss in på centrum, så även om varken jag eller Lotten hade åldern inne så hamnade vi helt plötsligt inne på centrum. Säger inte hur eller något sånt, det är min och lottens lilla secret ;)

Väl inne på centrum hade jag hur jävla roligt som helst. Träffade sjukt mycket folk som jag känner och folk jag inte sätt på riktigt länge. Träffade några från laget och nån klasskompis hit och dit, kändes bra att även jag för en gångs skull kände igen lite människor :)
Fick även träffa lilla adam som jag inte sett sedan innan jul pga hans lilla tripp ner till thailand på 2 månader.
Enligt mig tycker jag att när vi träffades där var helt overkligt, vad var oddsen?! Men aja fick en riktigt lång kram och även  danssällskap för resten av kvällen ;) Puss på dig!

Dessvärre kom jag hem lite efter 2, slocknade vid halv 3 ungefär, gick sedan upp vid halv 7.
Var uppe i stallet, fodra och slängde ut hästarna, sen när jag kom hem slocknade jag på två röda. Sen var jag borta tills jag vaknade av ett sms från adam, men kommer inte ihåg om jag läste det för jag somnade lika fort som jag vaknade :P haha

Gick väl upp vid 12 och sen efter det har väl inte dagen varit så intressant, mest det vanliga!

    



 

Såg på melodifestivalen ikväll med, blev helt chockad när Malena vann :O jag kan bara säga att jag gjorde mitt bästa och ringde och röstade på EMD 2 gånger. Men inte hjälpte det :(
Aja, hellre operadivan än af ugglas kan jag säga.
Men aja nu ska jag pysa till sängs, eller iaf efter att jag sett färdigt på Sin City :)

Godnatt småttingar / Pusspuss Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0